jeg har en tilståelse…
Jeg har slet ikke sendt nyhedsbreve!
Vi må her hos designed by… tilstå at vi ikke har været aktive på dette område, også selvom vi ved hvilken positiv effekt nyhedsbreve har på at vedligeholde og øge kunderelationer
Både for os og for andre virksomheder uden marketingsafdeling, kan det være svært at få tid til at pleje sin egen markedsføring.
Ikke desto mindre er der store fordele at hente hvis man som virksomhed smider hverdagens evindelige opgaver til side for en stund, og udarbejder et nyhedsbrev. Få hjælp til at udarbejde dit næste nyhedsbrev.
4 GODE GRUNDE TIL AT DU SKAL SKRIVE JÆVNLIGE NYHEDSBREVE
1. FASTHOLDE MULIGE KUNDER
Det giver mulighed for at fastholde de mulige kunder som har fundet vej til din hjemmeside. Størstedelen af dem kommer ikke igen – de glemmer din side, glemmer sidens navn eller føler ikke umiddelbart et behov for at besøge siden igen. Hvis du har et nyhedsbrev vil en del af disse mulige kunder tilmelde sig dette fordi de jo er interesseret i dit produkt.
2. PLEJE RELATIONER
Det er en måde at opbygge og pleje tætte relationer til dine allerede eksisterende kunder som er interesserede i at benytte dit produkt igen eller som har været så begejstret for dit produkt at de ønsker at følge med i dine aktiviteter – og muligvis anbefale dig til andre.
3. SKABE GEN- OG MERSALG
Det er muligt at give dine loyale kunder tilbud når du får nye varer i din webshop, opstarter nye kampagner m.m. Det giver altså incitament for kunder til at benytte dine produkter fremfor andres og giver en fantastisk mulighed for gen- og mersalg.
4. FÅ BESØGENDE TIL DIN HJEMMESIDE
Hvis du driver et indholdssite kan du både hente flere indtægter ved annoncer i nyhedsbreve, og du kan få flere besøgende på dit site ved at nyhedsbreve linker til relevant indhold på hjemmesiden
Comments are closed.